Mámou stylově Lifestylový blog (nejen) pro maminky o módě, kosmetice, dětech, vaření, bydlení i cestování.

Pro děti» Zapojte se do charitativní akce „Z lásky k dětem“ a pomozte dětem v nouzi ;-)

Dnes se vám hlásím ještě s jedním příspěvkem. Sice nemám příliš ve zvyku tady na blogu zveřejňovat tiskové zprávy a různé články firem, ale tentokrát dělám výjimku. Jedná se totiž o charitativní záležitost s výtěžkem pro děti, takže to ráda podpořím. A budu ráda, když vy se také zapojíte 🙂

z lasky k detem_1

O co jde?

Český červený kříž, P&G a Kaufland zahájili celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem“, aby pomohli dětem, které to potřebují. Jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa trvá až do 7. října 2015.

Podle Českého statistického úřadu žije v Česku na pokraji chudoby 9,7 % obyvatel (1 002 300 lidí) a chudobou je ohroženo dokonce 14,7 % dětí a mládeže do 18 let. „Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků, má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům další služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Aby se situace rodin a dětí v tísni změnila, Český červený kříž, P&G a Kaufland představily iniciativu „Z lásky k dětem“. Tento projekt podporuje i moderátorka Lucie Křížková, matka tříletého chlapečka.

Na tuto akci přispěje každý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů.

z lasky k detem_2

Nákupem těchto výrobků pomáháte

Do této iniciativy se zapojují oblastní spolky Českého červeného kříže, které provozují Azylové domy pro matky s dětmi a také se podílejí na vyhledávání rodin, které potřebují největší pomoc. Projekt  podpoří i děti – klienty Dětské odborné léčebny CH. G. Masarykové v Bukovanech. Vybrané výrobky se touto cestou dostanou na správné místo a peníze budou použity ke koupi věcí, které podpoří zdravý a šťastný růst dětí.

Já jsem moc ráda, že firmy nemyslí jen na svůj zisk, ale vymýšlí i podobné smysluplné akce. Takže jdu hledat nejbližší Kaufland a jedu tam nakoupit alespoň ty plenky Pampers, co vy? 🙂

z lasky k detem_3

Lucie Křížková se také zapojila

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Translate »
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial