Mámou stylově Lifestylový blog (nejen) pro maminky o módě, kosmetice, dětech, vaření, bydlení i cestování.

Můj fitness a detox plán

ovladnete svuj metabolismus

Jak jsem si už plánovala začátkem ledna, do léta se chci zbavit špeků na břiše, ale hlavně dát svoje tělo do kondice a cítit se fyzicky lépe. Takže jsem začala aktivně jednat a po nezdravých věcech, které jsem do sebe ládovala přes svátky, se teď na řadu dostávají potraviny bohaté na živiny a také více pohybu.

A dnes vám tu chci představit takový můj plán, jak se chci dát do formy a zpevnit tělo.

fitness a detox plan

1. Zelené potraviny

Do svého jídelníčku chci stejně jako loni zařadit tzv. Zelené potraviny, tzn. chlorellu a ječmen. Minulý rok mi dělaly mooc dobře, měla jsem po nich spoustu energie a byla jsem více v pohodě. Takže už mám nakoupené zásoby a příští týden jdu na ně 🙂

Proč: dodají tělu spoustu živin a taky odkyselují organismus, takže to je nejlepší start pro detox a harmonii v těle.

2. Smoothies

Chci začít dělat opět smoothies, tzn. různé ovocno-zeleninové šťávy a pořídila jsem si do nich i tento Konopný protein* (TADY byl za super cenu!), který rovněž detoxikuje, ale zároveň obsahuje řadu prospěšných látek a aminokyselin. Tyto pyré pak i více zasytí.

Proč: jednoduchý a rychlý způsob, jak do sebe dostat přírodní vitamíny, zasytit se a třeba i něco zhubnout 🙂

3. Vařit a jíst zdravě

Hlavně si chci přečíst tyto dvě knihy od Jillian Michaels (respektive knihu a kuchařku) Ovládněte svůj metabolismus*. Není to o žádné dietě (těm já prostě nevěřím), ale o tom, jak pomocí stravování a životního stylu dosáhnout vyváženosti hormonů v těle a naučit tělo, aby pracovalo pro vás a místo přibírání hublo. Zatím jsem v 1/4 první knihy a už jsem se dozvěděla spoustu zajímavostí, jak pracují hormony a co způsobuje jejich nerovnováhu a jsem zvědavá, co se dozvím ještě dál 🙂

Proč: od dobře fungujícího metabolismu a vyvážených hormonů v těle se odvíjí všechno ostatní a v mém věku je potřeba se už těmito otázkami hodně zaobírat 🙂

4. Více cvičit

Nikdy jsem nebyla fanatik do cvičení, ale pravidelný pohyb je potřeba, i pro tu hormonální rovnováhu. S tělem jsem jakž takž spokojená, jen mě nebaví stále maskovat moje větší břicho, které stále vypadá, jak kdybych měla miminko. Takže cíl je jasný: zaměřit na posílení svalů ve středové části a zhubnout špeky na břiše. Abych tento hubnoucí proces rychleji nastartovala, pořídila jsem si na Slevomatu 10 lekcí na Vacushape*, který pomůže právě ty tuky rychleji spalovat. Tak uvidíme 🙂 A taky chci vyzkoušet kruhový trénink v Expresce*, kam mám voucher. Láká mě, že se tam nemusím předem objednávat (mám prostě s holkama problém na jakékoliv cvičení přijít v čas), trvá to jen 30 minut! a zapojím do cvičení komplet celé tělo.

Proč: se zpevněných tělem se budu se cítit lépe, nebudu mít velký pupek a nebudou mě bolet záda 🙂

To by, myslím, pro začátek stačilo. Tak mi držte pěsti!

Chtěli byste po čase i nějaký výstup, jaké dělám pokroky?

Plánujete i vy nějaký detox, více cvičit, nebo něco podobného?

R

10 komentářů

  1. Jasně že jsem zvědavá na pokroky, s Vacushapem mám dobré zkušenosti a znovu uvažuju že na něj začnu chodit.

  2. Držím silno palce! :-)..Ja sa tiež snažím stravovať zdravšie, potrebovala by som aj schudnúť, kedže malá má rok a ja vyzerám stále ako po pôrode :-(..Tiež na diéty nie som, ale presne tieto veci ako zelené potraviny, zdravá strava a cvičenie sú mi najsympatickejšie :-)..Aj vacushape som tiež skúšala dávnejšie, ale bohužiaľ som mala len 3 vstupy a potom som už nemohla tam chodiť, takže nič vidieť nebolo…takže po 10 razoch určite budeš vidieť výsledok :-)ale chodím aspon na zumbu :-)..mohla by si niekedy pridať aj nejaký recept ak objavíš dobrý, tých nie je nikdy dosť :-)..o tej knihe od Jill tiež uvažujem, cvičila som jej videá a bola fakt super, tak uvidím..držím palce aby si sa lepšie cítila 🙂

    • Recepty bych chtěla zase víc přidávat, ale nějak je nestíhám 🙂 Vždycky to sním, než to stihnu nafotit 🙂 Ale budu se snažit polepšit 🙂

  3. Skvelé plány ! Mám podobné. Chlorellu a zelený jačmeň už beriem dlhodobo z GW a som max spokojná.
    Cvičím, zatiaľ len 3x do týždňa (pri 2 školopovinných deťoch sa mi nedarí častejšie).
    Uvidíme čo z toho bude :).

  4. Pingback: Stalo se: LEDEN | Mámou stylově

  5. Pingback: Moje cvičební pokroky a co nosím ve sportovní tašce | Mámou stylově

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Translate »